Naši specialisté
Změna záruky Dell PE T360 z 3y Basic na 5y ProSp
Změna záruky Dell PE T360 z 3y Basic na 5y ProSp
15 353 Kč bez DPH 12 688 Kč
Technické parametry
Verze licence
Prodloužení / update stávající licence
Typ záruky licence
EW - Rozšíření
OEM
Ano
Trvání licence
5 let
Určení
Běžný uživatel
Popis produktu
Dell prodloužení záruky pro PowerEdge T360
Prodloužení záruky pro servery PowerEdge T360 z Basic NBD záruky (3 roky) na ProSupport NBD (5 let) záruku.
Pro objednání záruky budeme potřebovat Service Tag (výrobní číslo) serveru.
Záruku je možné objednat do 1 měsíce od nákupu.
Srovnání DELL záruk uvedeno v přiložené tabulce. Dle potřeby naceníme libovolný typ a délku záruky k novým i již používaným serverům.
Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
Se službou ProSupport dostanete:
Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist.
Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.
Prodloužení záruky pro servery PowerEdge T360 z Basic NBD záruky (3 roky) na ProSupport NBD (5 let) záruku.
Pro objednání záruky budeme potřebovat Service Tag (výrobní číslo) serveru.
Záruku je možné objednat do 1 měsíce od nákupu.
Srovnání DELL záruk uvedeno v přiložené tabulce. Dle potřeby naceníme libovolný typ a délku záruky k novým i již používaným serverům.
Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
Se službou ProSupport dostanete:
Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist.
Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.
- Verze licence
- Prodloužení / update stávající licence
- Typ záruky licence
- EW - Rozšíření
- OEM
- Ano
- Trvání licence
- 5 let
- Určení
- Běžný uživatel