

až 100 zaměstnanců
Plný přístup
Maximální počet aktivovaných zařízení: 2
Vysoce kvalitní tisk a export
Automatická synchronizace dat
+ 1 rok záruka na upgrade
+ 1 rok e-mailové podpory
Vytvořte organizační schéma automaticky v několika krocích, bez potřeby návrhářských dovedností.
Použijte různá atraktivní, připravená témata, aby vaše organizační schéma vypadalo profesionálněji.
Vyberte si šablonu, která vyhovuje vašim potřebám, a začněte ihned vytvářet graf.
Rychle hromadně nahrávejte data zaměstnanců.
Jednoduše nahrajte údaje o zaměstnancích pomocí souboru CSV, XLSX nebo TXT a vygenerujte graf automaticky.
Podle potřeby definujte nebo pojmenujte nová datová pole. Vytvořte si organizační schéma podle svých požadavků.
Znovu synchronizujte svůj organizační diagram s aktualizovaným zdrojem dat jediným kliknutím.
Získejte okamžitý přístup k relevantním informacím.
Vizualizujte data vaší společnosti pro lepší strategické plánování a rozhodování.
Zlepšete efektivitu řízení lidských zdrojů s ohledem na správu dat zaměstnanců a plánování pracovních sil.
Chcete-li zobrazit relevantní data na základě cíle grafu, vyberte jiné zobrazení.
Zobrazení Ganttova diagramu umožňuje manažerům plánovat zdroje projektu a snadno přidělovat úkoly zaměstnancům.
Vytvářejte snímky prezentace automaticky jediným kliknutím.
Exportujte celý graf nebo konkrétní větve do PDF, MS Word a dalších formátů.
Neváhejte a sdílejte svůj organizační diagram s kýmkoli, kdo má webový odkaz HTML.
Na základě cloudového úložiště mohou členové vašeho týmu spolupracovat na stejném projektu, kdykoli a na jakémkoli zařízení.