Zavedení uživatelů a správa - aplikace uSecure

Služba obsahuje obecnou správu aplikace, nastavení kampaní pomocí několika ze 40 dostupných šablon phishingu.
Skladem > 5 ks
1 209 Kč bez DPH 999 Kč

OSTATNÍ
1531597
SCENARIO-SL-23-001
Nedostupné

Popis produktu

Platba za službu je pouze jednorázová za 1. měsíc používání - při dlouhodobém využití aplikace (déle než 1 měsíc) již nebude vyžadována.

Zároveň je nutno uhradit/zakoupit licenci aplikace pro požadovaný počet koncových uživatelů, kteří budou phishingem testováni.

uSecure - cloudové školení zaměstnanců

Aplikace společnosti uSecure nabízí nejen specializované automatizované školící programy pro jednotlivé uživatele na míru, ale i další zajímavé vlastnosti:

1.   Školení na míru 

Nastavit lze automatizace školení, to znamená, že všem uživatelům bude rozeslán prvotní dotazník, který zjistí silné a slabé stránky jednotlivých uživatelů v oblasti kyberbezpečnosti. Následně bude všem zaměstnancům pravidelně posílán email s těmito školícími kurzy.

Kurzy obsahují krátký test a výsledky se zapisují do karet jednotlivých uživatelů.

2.   Neomezený počet phishingových simulací

Díky výběru velkého počtu phishingových předloh si můžete kdykoli vytvořit neomezený počet phishingových simulací. Phishing probíhá takto:

  • Všem přiřazeným uživatelům je doručen phishingový e-mail.
  • E-mail obsahuje odkaz, který vede na simulovaný web
  • Web obsahuje zpravidla možnost přihlášení

Do záložky dané simulace se následně zapisují konkrétní data:

  • konkrétní uživatelé, kteří si email přečetli
  • konkrétní uživatelé, kteří otevřeli odkaz
  • konkrétní uživatelé, kteří se pokusili přihlásit na simulovaném webu

3.   Aktualizovaná informace ztráty dat

Díky spolupráci uSecure s webem haveibeenpwned.com získáte automatické upozornění pokud některý z vašich zaměstnanců ztratí v některém z útoků na mezinárodní služby informace týkající se jejich pracovních emailů.

4.   Správa směrnic

Pokud vaše organizace vyžaduje dodržování směrnic a vymahatelnost, v aplikaci uSecure můžete spravovat tyto směrnice, nechávat je automaticky, pravidelně rozesílat zaměstnancům a vyžadovat jejich potvrzení, že byli se směrnicemi srozuměni.