V roce 2021 je stále důležitější než kdy dříve vzdělávat a školit koncové uživatele o osvědčených postupech v oblasti kybernetické bezpečnosti na pracovišti. Níže uvádíme 12 témat, na která je třeba dávat pozor. Se stále sofistikovanějšími digitálními hrozbami je vzdělávání vašich digitálních pracovníků o osvědčených postupech v oblasti kybernetické bezpečnosti nejúčinnějším způsobem, jak ušetřit čas a zabránit úniku dat.
Je půl páté ve čtvrtek odpoledne. Když dostanete nový e-mail, dostáváte se k posledním úkolům dne. Má svůdný název: „Změna zásad svátků - je nutná akce“ Klikli byste na tento email? Když byl e-mail s tímto názvem zaslán zaměstnancům jednoho z našich klientů, 78% z nich jej otevřelo. E-mail však byl phishingovým podvodem: na konci dne bylo 39% příjemců podvedeno, a odeslali svá e-mailová hesla.
Robustní program povědomí o kybernetické bezpečnosti může být nejlepší obrannou linií proti hackerům. Důvodem je, že velká většina narušení zabezpečení souvisí s chybou zaměstnanců. V tomto článku pojednáváme o tom, co je program kybernetické bezpečnosti, proč jsou nezbytné a jak vypadá efektivní program kybernetické bezpečnosti.
Hackeři vždy využijí krizi, což se od vypuknutí koronaviru neliší. Od ledna kyberzločinci využívají pandemii COVID-19 k vytváření různých druhů kyberútoků, od unesení nemocničních systémů ransomwarem až po hackování soukromých sítí. Nejnovější schéma počítačové kriminality však využívá největší zranitelnost kybernetické bezpečnosti ze všech: lidské emoce. Mnoho nedávných phishingových útoků se zaměřuje na důvěru spotřebitelů ve velké platformy videokonferencí s cílem ukrást osobní údaje a poškodit životy.