Naši specialisté
APC 1 Year On-Site Warranty Ext for (1) Galaxy VS 40kW UPS
Prodlužte si záruku a zajistěte maximální provozuschopnost vašeho UPS systému! Tento balíček nabízí odbornou technickou podporu 24 hodin denně, kontrolu prostředí a zahrnuje náklady na práci a cestovné. Certifikovaní technici na místě rychle diagnostikují a opraví problémy, čímž minimalizují výpadky a snižují náklady.
44 406 Kč bez DPH 36 699 Kč
Popis produktu
1 Year On-Site Warranty Ext for (1) Galaxy VS 40kVA UPS
Komplexní balíky služeb, které umožňují navrhovat pokrytí potřebné k efektivnímu provozu vašeho řešení, minimalizovat výpadky a udržovat náklady pod kontrolou
Technická podpora po telefonu 7x24
Zkušení pracovníci technické podpory jsou připraveni zodpovědět vaše dotazy. Můžete být klidní, protože pomoc budete mít k dispozici vždy, když ji budete potřebovat.
Volitelné navýšení na 7x24
Jako většina podnikatelů, i vy požadujete funkční a pracující systém během pracovní špičky. Společnost APC nabízí možnost servisu mimo nejvytíženější pracovní dobu podle vašich časových požadavků. Ve spolupráci s vámi najdeme dobu, kdy budou mít servisní činnosti pravděpodobně nejmenší dopad na vaši produktivitu, což ušetří váš pracovní čas a peníze.
Kontrola prostředí
V zájmu zajištění vhodného prostředí pro optimální provoz zařízení bude provedena kontrola provozovny a zjištění podmínek, které by mohly způsobit poškození systému, jako je například nadměrná teplota nebo vlhkost.
Náklady na práci a cestovní náklady jsou zahrnuty
Většina servisních smluv zahrnuje náklady na práci a cestovní výdaje. Prohlédněte si rozpis prací v rámci servisních specifikací.
Řešení problemů na pracovišti
Díky létům zkušeností v oboru mohou certifikovaní servisní technici společnosti APC přímo na pracovišti diagnostikovat jakékoli chyby a zajistit pečlivé provedení případných nápravných opatření.
Díly zahrnuty
Některé servisní smlouvy zahrnují náhradní díly a součásti. Prohlédněte si rozpis prací v rámci servisních specifikací.
Komplexní balíky služeb, které umožňují navrhovat pokrytí potřebné k efektivnímu provozu vašeho řešení, minimalizovat výpadky a udržovat náklady pod kontrolou
Technická podpora po telefonu 7x24
Zkušení pracovníci technické podpory jsou připraveni zodpovědět vaše dotazy. Můžete být klidní, protože pomoc budete mít k dispozici vždy, když ji budete potřebovat.
Volitelné navýšení na 7x24
Jako většina podnikatelů, i vy požadujete funkční a pracující systém během pracovní špičky. Společnost APC nabízí možnost servisu mimo nejvytíženější pracovní dobu podle vašich časových požadavků. Ve spolupráci s vámi najdeme dobu, kdy budou mít servisní činnosti pravděpodobně nejmenší dopad na vaši produktivitu, což ušetří váš pracovní čas a peníze.
Kontrola prostředí
V zájmu zajištění vhodného prostředí pro optimální provoz zařízení bude provedena kontrola provozovny a zjištění podmínek, které by mohly způsobit poškození systému, jako je například nadměrná teplota nebo vlhkost.
Náklady na práci a cestovní náklady jsou zahrnuty
Většina servisních smluv zahrnuje náklady na práci a cestovní výdaje. Prohlédněte si rozpis prací v rámci servisních specifikací.
Řešení problemů na pracovišti
Díky létům zkušeností v oboru mohou certifikovaní servisní technici společnosti APC přímo na pracovišti diagnostikovat jakékoli chyby a zajistit pečlivé provedení případných nápravných opatření.
Díly zahrnuty
Některé servisní smlouvy zahrnují náhradní díly a součásti. Prohlédněte si rozpis prací v rámci servisních specifikací.