Naši specialisté
Ubiquiti UI Care pro UXG-Pro, Prodloužení záruky na 5 let
Služba UI Care prodlužuje záruku na 5 let a zjednodušuje reklamace pro vybrané produkty UniFi. Umožňuje rychlejší výměny bez nutnosti vracet vadné zařízení dříve, než obdržíte náhradu. Záruku je nutné zakoupit současně s produkty. Více informací najdete v RMA portálu Ubiquiti.
2 767 Kč bez DPH 2 287 Kč
Popis produktu
Služba UI Care prodlužuje dobu výměny zařízení z jednoho roku na pět let a zjednodušuje proces RMA pro rychlejší výměnu vyřizovanou společností UI.
UI Care je služba společnosti Ubiquiti, která je zatím dostupná pouze pro vybrané produkty z řady UniFi na území Evropské unie a ve Spojených státech. Zakoupením služby UI Care prodloužíte záruční dobu vašeho zařízení na 5 let (60 měsíců). V případě reklamace nemusíte vadný kus zasílat zpět dříve, než obdržíte náhradu od výrobce, výrobce také kryje náklady na zpětné zaslání vadného kusu. Reklamace produktů ke kterým byla zakoupena služba UI Care je kryta přímo výrobcem, proto je nutno reklamace pro maximální urychlení zadávat prostřednictvím RMA portálu Ubiquiti: https://rma.ui.com.
Jak správně objednat:
Produkty + záruky k nim je potřeba objednat společně na jedné samostatné zakázce (nedávat tam jiné produkty), záruka musí být zakoupena současně s produkty, záruku nelze dokupovat později zvlášť. Výrobce požaduje aktivaci při nákupu zařízení.
1x UI Care (voucher) = aktivace pro 1x zařízení
Po zpracování objednávky obdržíte přehled se sériovými čísly u kterých byla aktivována služba UI Care.
Sériová čísla zkontrolujte, v případě nesrovnalostí nás ihned kontaktujte.
V případě reklamace se obracíte přímo na výrobce po celou dobu 5 let (60 měsíců) od nákupu (https://rma.ui.com)
Podrobné podmínky naleznete v záložce Odkazy v PDF „UI Care Smluvní podmínky“.
UI Care je služba společnosti Ubiquiti, která je zatím dostupná pouze pro vybrané produkty z řady UniFi na území Evropské unie a ve Spojených státech. Zakoupením služby UI Care prodloužíte záruční dobu vašeho zařízení na 5 let (60 měsíců). V případě reklamace nemusíte vadný kus zasílat zpět dříve, než obdržíte náhradu od výrobce, výrobce také kryje náklady na zpětné zaslání vadného kusu. Reklamace produktů ke kterým byla zakoupena služba UI Care je kryta přímo výrobcem, proto je nutno reklamace pro maximální urychlení zadávat prostřednictvím RMA portálu Ubiquiti: https://rma.ui.com.
Jak správně objednat:
Produkty + záruky k nim je potřeba objednat společně na jedné samostatné zakázce (nedávat tam jiné produkty), záruka musí být zakoupena současně s produkty, záruku nelze dokupovat později zvlášť. Výrobce požaduje aktivaci při nákupu zařízení.
1x UI Care (voucher) = aktivace pro 1x zařízení
Po zpracování objednávky obdržíte přehled se sériovými čísly u kterých byla aktivována služba UI Care.
Sériová čísla zkontrolujte, v případě nesrovnalostí nás ihned kontaktujte.
V případě reklamace se obracíte přímo na výrobce po celou dobu 5 let (60 měsíců) od nákupu (https://rma.ui.com)
Podrobné podmínky naleznete v záložce Odkazy v PDF „UI Care Smluvní podmínky“.