Školení kyberbezpečnosti s lektorem - 2h skupina až 40 uživatelů
Zároveň je nutno uhradit/zakoupit poplatek za zavedení uživatelů a správu aplikace.
Školení je vhodné pro skupiny do 40-ti uživatelů, tedy pro zaškolení 70 uživatelů je nutné uživatele rozdělit alespoň do dvou skupin.
Školení je možné provést fyzicky u zákazníka. V takovém případě se bude dodatečně naceňovat položka “Cestovné náklady lektora”.
Délka školení je 2 vyučovací hodiny, obsah školení je možný po domluvě upravi
Proč je důležité provádět školení v oblasti Kybernetické bezpečnosti?
Nemůžeme se spoléhat jen na technologie zajišťující kybernetickou bezpečnost, útočníci je často dokáží obejít! Ochrana vaší organizace stojí na lidech, kteří jsou klíčoví jak v části prevence, tak i v situaci, kdy útok nastane. Právě zaměstnanci/uživatelé ICT (informačních a komunikačních technologií) musí být schopni identifikovat, že nastal útok, a musí minimalizovat z něj vyplývající ztráty.
Cílem školení je
přispět k zajištění bezpečnosti ve vaší organizaci při používání informačních technologií, aby Vaši zaměstnanci dokázali předcházet riziku ztráty nebo zneužití dat, ochromení chodu organizace, a tím také ztrátě důvěry zákazníků
umožnit zaměstnavatelům jednoduchou a efektivní formou splnit zákonnou povinnost zvyšovat povědomí osob a seznámit je se základy kybernetické bezpečnosti
naučit zaměstnance chovat se bezpečně v dnešním světě ICT a snížit tak riziko a případný dopad kybernetických útoků na Vaši organizaci způsobených podvodnými e-maily a dalšími formami sociálního inženýrství.
Školení je určeno pro
řadové zaměstnance, kteří při své práci využívají prostředí moderních technologií připojených k internetové síti (stolní PC, NTB, mobilní telefony atp.). Nejsou vyžadovány žádné pokročilé IT znalosti.
Obsah školení
- Základní pojmy
- Legislativa kybernetické bezpečnosti
- Kybernetické útoky a sociální inženýrství
- Bezpečné chování na sociálních sítích a internetu
- Práce s hesly
- Práce na dálku
- Elektronická pošta – email
- Webové stránky – spoofing
- Ověření získaných znalostí formou testu