Ponechání pevného disku
• Tento servis se vztahuje na pevné disky bez omezení kapacity („HDD“) a kryje původně zabudovaný pevný disk dodaný s vaším produktem ASUS i náhradní pevný disk nainstalovaný v souladu s podmínkami této služby autorizovaným technikem ASUS.
• Tato služba vám umožňuje ponechat si vadný pevný disk a získat náhradní pevný disk nainstalovaný autorizovaným technikem ASUS poté, co autorizovaný technik ASUS potvrdí, že došlo k selhání disku. Na pevný disk, který si ponecháte, se nebude vztahovat žádná další průběžná podpora.
Povinnosti zákazníka:
• Ve chvíli vyžádání servisu na místě budete muset uvést, zda si přejete využít tuto službu pro ponechání disku.
• Je vaší povinností, abyste si udrželi „fyzickou kontrolu“ nad vadným pevným diskem a zajistili, aby byly osobní, důvěrné nebo chráněné údaje na vadném pevném disku zničeny, nebo zůstaly zabezpečeny.
• Vadný pevný disk musíte zlikvidovat v souladu s platnými zákony a nařízeními.
• Vy, nebo váš oprávněný zástupce, jste povinni podepsat dokument o ponechání pevného disku, který vám poskytne společnost ASUS, a tím stvrdit, že jste si pevný disk ponechali.