Realita kybernetické bezpečnosti je taková, že nejde o řešitelný problém. Nemůžeme zabránit odhodlaným útočníkům, aby se dostali do systémů. Jsou příliš sofistikovaní a digitální infrastruktura je stále složitější. Co však můžeme udělat, je podniknout nezbytné kroky k minimalizaci rizik a narušení, jakmile se útočníci nevyhnutelně dostanou dovnitř. Čím dříve bezpečnostní vůdci tuto realitu přijmou, tím lépe.
Zatímco útoky kybernetické bezpečnosti narůstají napříč mnoha vektory hrozeb, e-mail stále zůstává nejběžnějším kanálem pro oportunistické a cílené útoky. Vzhledem k tomu, že útočníci neustále postupují a zvyšují svou úroveň sofistikovanosti, starší technologie zabezpečení e-mailů již neposkytují organizacím dostatečnou ochranu. To znamená, že většina společností zůstává velmi zranitelná a v mnoha případech si neuvědomuje, že jejich bezpečnostní řešení jsou nedostatečná, dokud nejsou narušena.
Maloobchodní organizace jsou různé. I když nemají požadavky banky na dodržování předpisů ani velké množství citlivých dat, které má zdravotnictví, musí chránit své zaměstnance, zákazníky a značku. Zatímco se maloobchodníci připravují na jedno z nejrušnějších období roku, pojďme si prodiskutovat některé výzvy a priority, které je třeba nyní zvážit, aby bylo možné před svátky zvládnout vyvíjející se prostředí kybernetické bezpečnosti.
Ted G. Lewis, profesor na Naval Postgraduate School, ve své knize Critical Infrastructure Protection in Homeland Security: Defending a Networked Nation uvádí, že „důvěryhodné výpočty závisí na lidských procesech stejně, ne-li více, než na technologii“. Toto je prohlášení, které by mnoho lídrů v oblasti kybernetické bezpečnosti mohlo příjmout.