- label Novinky z IT a kyberbezpečnosti
- remove_red_eye 217 zobrazení
Nedávno, když se na nás klient obrátil a zeptal se, jak poskytujeme tak rychlou a užitečnou podporu (natolik, že chtěl replikovat naše procesy v rámci jejich vlastního podnikání), uvědomili jsme si, že nedáváme veřejně vědět, jak úžasná naše podpora je.
Takže po měsících úplné transformace naší zákaznické podpory na rychlou, lidskou a skutečně užitečnou podporu, jsme se rozhodli rozhlásit !
Jak se zbavit pomalých SLA a bolestivému a pomalému zodpovídání e-mailových dotazů
Víme, že manažeři IT a poskytovatelé IT služeb během dne nemají dostatek hodin na to, aby zvládli to, co je třeba udělat, natož aby uhasili požáry související se softwarem a službami svých dodavatelů. A když konečně dostanete šanci přihlásit se na lístek podpory, poslední věcí, kterou potřebujete, je bolestně pomalá konverzace mezi vámi a podporou (SLA) s dlouhými emailovými řetězci.
Proto jsme si dali za cíl být tím nejlepším prodejcem, se kterým pracujete, pokud jde o produkt, partnerství a lidi.
Naše mise
Zaměřili se na tři klíčové oblasti:
- Snadný přístup k podpoře, kdykoli ji potřebujete
- Užitečné odpovědi na vaše otázky
- Rychlá doba odezvy
Abychom toho dosáhli, chtěli jsme vám nabídnout zákaznickou podporu v reálném čase, která vyřeší jakékoli dotazy nejrychlejším a nejplynulejším způsobem.
Výsledek?
Podpora v reálném čase
Nyní nás můžete kontaktovat kdekoli v aplikaci usecure nebo na našem webu - stačí přejít na naši zelenou ikonu živého chatu a kontaktovat ji.
2minutová doba odezvy živého chatu
Jaký má smysl mít živý chat, když přes něj nikdo neodpovídá? Proto máme medián doby odezvy pod dvě minuty.
Akademie v aplikacích a prohlídky produktů
Naše videa ze školení a prohlídky produktů vám poskytnou důkladné ukázky této platformy v příslušných fázích vašeho zapojení.
Vytvořili jsme celou znalostní databázi článků podpory - včetně často kladených otázek, návodů a tutoriálů - abychom vám pomohli stát se profesionálem.
Lokalizováno ve více jazycích
Abychom doplnili lokalizaci aplikace usecure ve francouzštině, němčině a španělštině, najali jsme interní tým podpory a přeložili naše centrum nápovědy.
Školení a phishing jsou již dokonce přeloženy i do češtiny.
Podívejte se, o co jde
Kybernetická bezpečnost - získejte 14denní bezplatnou zkušební verzi a zjistěte, jak vám usecure umožňuje měřit, zmírňovat a sledovat kybernetické riziko zaměstnanců prostřednictvím automatizace.
Další informace:
Školení kybernetické bezpečnosti
Autor originálního článku: Jordan Daly
Přeložil: Ondřej Strachota